Denes Merahaba benim bebeğim de 9 aylıkken emekleyemiyo,ayaklarının üstüne basamıyodu doktor 9.ay kontrolünde rutin bi tarama için kan vermemizi söyledi.Bu arada sizin aylardayken de yere bıraktığımda kafasını kaldıramıyodu ama acemilik işte anlamıyodum.Kan sonuçlarından sonra doktor bu çocuğun B12’si yerlerde dedi.Şimdi 16 gündür B12 işin sprey kullanıyoruz ayaklarının üstüne bile basamıyordu ama şimdi basıyo.Bugün ilk defa emekleme pozisyonuna geçti emeklemeden kendini bıraktı demek daha gücü yok anladım ki az kaldı.Yani sıkma canını benim bebeğim alerjik bi bebek her şeyi yiyemiyo ben de emzirdiğim için ben de yiyemiyorum sen de emziriyosun anladığım kadarıyla.Bence kan değerlerine baktır ben bu hafta baktırıcam.Geçmiş olsun düzelir her şey