11866380 dilimde tüy bitti. Türkiye’de yaşamak zor ekonomik olarak. Herkes kazansın diye uğraşıyorum gerçekten. Arkadaşlarıma hep söylüyorum. Yükselirken alınmaz, zaten bu işin mantığını kavrayanlar almaz. Zamanında ben yapmadım mı ilk girdiğimde yaptım. Ama kimse beni uyarmadı yükselirken alma diye. Ben bata bata çıkmayı öğrendim 😊 ben şimdi uyarıyorum inşaallah faydalı oluyorumdur. Benim eşimde bu işin içinde ama ikimizde birbirimizin stratejisine karışmayız. Uyarımızı yaparız ama karışmayız.