rike-nile-aro zaten normalde öyle yapıyoruz düşükten alıyoruz ama genelde bilmeyen insanlar yaptığı için kârını alıp kaçıyorlar 😂 ortada ne grafik kalıyor ne bir şey.ne kadar düşüreceklerini tahmin etmesi güç oluyor dipten aldık diyoruz daha çok dibe götürüyorlar.dedigim gibi çoğu insan analiz yapmıyor yeşil mumu görür görmez satışı koyuyorlar.eşimde normalde yapmaz bu hatayı da gidiyor diye korktu herhalde yeni girdiğimiz için ben biraz beklemesini söyledim.omg içinde aynısını söyledim beni dinlemedi sattı senin yüzünden düşükte sattım diyip bana kızdı üçün beşin hesabını yaptı.halbuki beni dinlese gidecekti.ben yanında durdum parayı tekrar eski haline getirdik iş yerinde gidip tekrar ada almış alma diye uyarmıştım oysa ki.büyük sorun iş yerinde alması.madem al sat yapmak istiyorsun iş yerinde yapmayacaksın bunu evine gelip sakin kafa ile yapacaksın dünde daha çok kazanim derken kaybetti.en son beni dinledi bir tane aldı ve gerekirse 3-4 ay beklemeye ikna ettim.şimdiden 70 dolar kazandık bile 😉ben bu coine güveniyorum beni yanıltmayacak