Ben buraya sadece fikir sormak için bir şeyler yazdım ki benim haricinde kaç kişi de benim bebeğimde doymuyor yedikçe yiyor falan yazmış her bebeğin gelişimi farklıdır bunu niçin unutuyorsunuz obeziteye cevirseydi zaten çevirirdi ben doktor ne dediyse onu yazıyorum herkes kendi dusuncesie karşı birşey olunca çok bilmişlik yapıyor malefes bebeğim çok yemesine rağmen aman aman şişko bir bebek değil veya öyle fazla ve gazimiz yok zaten bebek yemek istediğini yer fazla geleni kusar niye hep kötü yaorumlar yapıyorsunuz gerçekten çok kiricisiniz.