Themotherofthesungirl benim ki bir veiste 200 yemiyor ama kaç verirsen onu geliyor şuan en fazla 120 yiyor zaten genelde 1 buçuk saatte 120 yi yiyorr dedim bazen 60 yediği de oluyor düzeni tam oturmadı bebekker 2 aydan sonra mama ve uyku düzeni otutturmaya başlarmis bende mamayı dayamiyorum zaten bir kaç doktora gittik azaltmak gerektiğini söyledi diyorsun bizde gittik bir kaç doktora vize birşey demedi şuan normal dedi sürekli 1 buçuk saatte 120 yemiyor bende vermiyorum zaten insanlar yazdıklarımız dan sadece istediğini alıp okuyor ona yorum yapıyor tesekur ederim bilgilendirdigin için