Çok garip benim doktorum bebek bi ayda 1250 almış 250 gram çok dedi emme refleksini bilio doğuştan başka bir bildiği yok bebeklerin dedi sen ağladıkça mama verirsen hem çok kilo alır hem şişkinlikten aşırı gaz olur dedi üç dört saatte bir ver dedi üç saatte bir vermeye başladım şuan bu düzende gidio ve doktor emzik ver rahatlat çocuğu dedi şükür ki emzik tutuo yoksa çok zorlanırdım çünkü benimkide doysa bile ağlar gibi oluo emzik veriyorum gazını çıkardıktan sonra bana bi buçuk saatte bir çok çok geldi ama yinede doktorunuz bilir tabi benim doktorumda tam tersini söylüyor sağlıkla büyüsün ler size kalmış uygulamak