Bursa97 Bence artik doyuyor, ilk zamanlardaki gibi sık yemek istemiyordur. Çünkü büyüdükçe daha az besleniyorlar. Örneğin ilk zamnaalr bir buçuk iki saatte bir se, ayı ilerledikçe üç dört saatte 160 250 ml arası içer diye düşünüyorum. Bizde öyleydik çünkü .