Atalaysmom Mu-Mi hafif bişey sanıyorlar fakat acımıyor korona falan Kaç kişi öldü bebeklere bile bulaşıyor artık oğlum 16 aylık oldu maske getiriyor bize kolonya şişesini getirip adda diyo yavrum hapis hayatı yaşıyoruz resmen daha park görmedi adam akıllı Allah akıl fikir versin artık pes diyorum ne hafta sonumuz var ne hafta içi insan yüzüne hasret kaldık
tubaden Beyazlale hemen bir kek çırp. Birde poğaça yapazsan canım saolsun bir çay arkadan bir kahve tamam işte bitti
burcu1234 Beyazlale Cevap veriyorum ben çıkmadım. Doktor kontrolü aşılar dışında çıkmadım. Üstelik korona çıkmadan 2 ay öncesi riskimden dolayı yatmaya başladım. Hiç bi gezme yada hiç kimse çocuğumdan sağlımızdan önemli değil. Evet eşim çalışıyo mecbur işine gidip geliyo tedbirlere uyarak. Allah korusun ondan bişey gelse yapacak diyecek bişeyim yok. Keyfi gezmeler yapıp misafircilik oynamıyoruz
Cheddar Beyazlale bu kadar da utanmazsınız. Dışarı da çıkıp hava almakla eve insan doluşturmak aynı şey mi????????!!?
Mom013 DenizSerap çünkü coronaya inanmıyorlar😂 bugün bir sanatçı kimdi hatırlayamadım coronaya inanmıyorum inananlara saygı duyuyırum diye bir açıklama yapmış. Sanırsın bir din türü. İnanmamak nedir inananlara saygı duymak nedir ya😂😂😂
Mom013 Cennetinsusu evet öyle ne misafirleri bitiyor ne gezmeleri ne bebek görmeleri…Zaten bunlardan kokucaksın hasta olmayıp virüsü taşıyan ordan oraya gidip bizim yüzyılda bi gittiğimiz markette heryeri gezdikten sonra yanımızda bitiyolar. Geçenlerde bi post daha vardı bebeğiyle 3 vasita değiştirerek gezmeye gidecekmiş zor olur muymuş. Bakınız burdada takınılan nokta taşıt değiştirme sıklığıydı. Şimdide ikramlık. Yani biz nerdeyiz onlar nerde…… çoook yazık çok….
Nvys2320 Mom013 Cahillik başa bela. Sonra gelir yazar bebeğim covid oldu ne yapayım. Evinde otur arkadaşım misafircilik oynama biz insan değilmiyiz ya. Artık deliriyorum gerçekten
DenizSerap Mom013 Bu cehalet basına gelmedikçe anlamayacak iste olan bize oluyor yazık vallahi toplumun bu kadar duyarsız bu kadar vicdansizligini gördükçe şaşırıyorum. “dis minnaklarin” oyunu diyemiyorlar Allahtan tüm dünyada var da…
hilaliii Beyazlale millet bas bas bağırıyor 5 yaşın altına düştü diye üst komşumun bebeği 5 aylık corona geçirdi günlerce ağladı.. Annesi hiçbişey yapamadı yavrumun kim bilir neresi acıdı.. Hiç mi acımıyorsun sen evladına bebek görme diye birşey mi kaldı ya ? Siz rahat rahat oturun bebek görün dedikodu yapın yiyin için biz 1 yıldır anamıza babamıza hasret kalalım
Metinazat Beyazlale keske o misafirleri kabul etmeseniz. Inanin ben suan coronayim ve o kadar üzülüyorum ki evden cikmadigim halde nasil yakalandim diye. Ama kendim icin üzülmüyorum bebegim icin üzülüyorum. Ilk gece korkudan ve üzüntüden nasil etkilendiysem 3 gun sutum gelmedi ve oturup agladim. Bebegime verecek sütüm kalmadi dusunebiliyor musunuz. Allah kimsye yasatmasin. Bence bir bahane bulun ve sonra uzulmeyin Allah korusun
Fatma69 Beyazlale gül böregi, patates salatası, poğaca, biskivili pasta en kolaylarından, ama bu kadar vaka varken eve misafir almak ne kadar doğru acaba ayrıca artık bebeklere de bulaşıyor en azından bebegin için kabul etme derim
Ebrugoktug08 Blackcloud vah vah gerçekten büyük eksiklik doğum günü kutlayamamış olmak 😏 sanki çok önemli bişi yapamamış gibi konuşmuşsunuz
Blackcloud Ebrugoktug08 Çocuğumun ilk doğum günüydü, senin için önemsiz olabilir, gereksiz yorumunuda alıp gidebilirsin şimdi.
burcu1234 Ebrugoktug08 misafir ağırlamak çok gerekli çünkü ama çocuklarımızın ilk doğum günü gereksiz değilmi? Evet bende bu ay kutlayamayacağım ve bunun için üzülüyorum ilk doğum günü çünkü