Şaşırıyorum hayretle bakıyorum öyle ağzım açık.Bizler 1 senedir yemin ederim kapıda dışarıya çıkmamışken,benim çocuklarım park yüzü görmemişken,sıkıntıdan bunalıma girip psikolojimiz mahvolmuşken …..
kalbalık misafir öyle mi??
sizleri Çin de yapılanlar gibi,evlerinizin kapılarına koca koca tahtalar çakmak gerek dışarıya çıkmamanız için..