Beyazlale 11 mart 2020’de evden çalışmam için beni eve gönderdiler hamile olduğum için. Bu sürede doktor kontrollerine ve annemlere gittim yalnızca, ha bir de doğuma. En yakınlarımız oğlumu güzel havalarda evimizin önündeki parkta gördüler (temas olmadan) oğlum doğduğundan beri ise yine yalnızca doktor kontrolleri için çıktık.
çok şükür çevremde görmeye gelicez diyen düşüncesiz insanlar yok, ama olsaydı da asla kabul etmezdim. Bir arkadaşımın oğlu covid’den sonra immün sistemi düzelemediği için her ayın 15 gününü hastanede antibiyotik tedavisi görerek geçiriyor. (5aydır böyleler) Lütfen açık yüreklilikle misafir kabul edemem deyin ve kimsenin alınmasını da umursamayın. bir dilim kek yemeyecekler ama sizi büyük bir riskten kurtaracaklar.