Melankoli Gerçekten anlam veremiyorum nasıl korkmuyorlar. Bebeğim 1 Yaşında sadece annem gördü. Teyze,dayı,amca,babaanne,dedeler kimse görmedi evime hiç misafir kabul etmedim. Annemle aynı şehirdeyiz diye doğuma geldi. Cesaretlerini ayakta alkışlıyorum. Korona geçirdim işe başlayınca çocuklarıma eşime bulaşmadı Allahtan 10 gün ayrı odada yavruma hasret kaldım. Çok zordu.Vazgeçemiyorlar misafircilik oynamaktan. Çok güzel tarif vermişsiniz 👏🏻👏🏻👏🏻