Mom013 Ahh sormayın inanın kayınvalidemle, annemle görüştüğümüzde bile maskeli görüştüm. Şaka gibi ama gerçek. Bu gidişle daha çok eve tıkılı kalırız. 🤦🏻♀️ Bizim canımız yok çünkü 😒 Parka götürsem oraya mı dokundu buraya mı ayy ağzına sürdü. Resmen kafayı yiyorum. Bide sakin olan parka götürüyorum. Çünkü 2.5 yaşında park istiyor haklı olarak yavrum. Birileri telefonda gel desin. Diyor ki; “ Ama korona var gelemem ki” diyor. 2.5 yaşındaki kızım bile farkında.