Korona çıktığından beri annemle, kayınvalidemle arada eşimin ablalarıyla görüştük sadece. Onu da ne zaman vakalar artsa bıraktık görüşmeyi. Onların haricinde kimseyle görüşmedim. Bu yazdığım kişiler de çok dikkat ediyor. Henüz hiçbirimiz korona olmadık Allaha şükür. Çocuğum evde bunaldı. Can sıkıntısından patlıyoruz. Ama korkumuza çıkamıyoruz maalesef. Çünkü hastanede yatmaktansa canımın sıkılmasını tercih ediyorum. 2.5 yaşında kızım parka götürmeye korkuyorum. Sizin gibiler yüzünden çoğalıyor işte bu virüs 🦠 Vallaha bıktım. Bide ne yapsam diye soruyorsunuz. Misafir geliyor madem sormayın. Soruyorsanız da linç edilmeyi göze almalısınız.