Beyazlale corona da kalabalık misafir mi? Ben anlamıyorum biz başka bir dünyada falan mı yaşıyoruz? Anne-babamızla dahi görüşmüyoruz, dışarı çıkmıyoruz, kimseye gitmiyoruz gelmiyoruz, virüs mutasyon geçirdi mesela hiç haber izliyomusunuz bilmiyorum. Haberiniz var mı? Bulaşma hızı kat be kat arttı üstelik 0-9 yaşı daha çok enfekte ediyor. Ama siz boşverin bunları sahi ne hazırlasanız misafirlerinize bu daha önemli bir mesele(!)