Smyrnaasimrani ailesiyle bağını koparıp kacırmayın madem ortada iyi bir niyet var tam olsun koruyucu olun, babasının çaresizliğine çare olun bakıverin yavruya alıp gitsenizde yine 18 aylık bebeğinizle ikisine bakmayacakmısınız, kaçırmadan da yapabilirsiniz. Kardeşleri var, babası var büyük haksızlık olur onlardan ayırmak. Yalnız değil o sadece bakıma muhtaç. Lütfen ailesinden kaçırmayın destek olun.