Smyrnaasimrani bebegin babasıyla birlikte kisilerarasi evlat edinme talebiyle mahkemeye başvurabilirsiniz, sonraki süreçte durumunuzu bulunduğunuz ilin Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler il müdürlügü takip edecek, prosedürleri anlatırlar zaten ayrıntılı. Eğer ki evlat edinebilirseniz ilerleyen süreçte (6-7-8 yaşlarında çocuğun hazirbulunusluguna göre) bir psikolog eşliğinde bunu çocuğa anlatmalisiniz, durumunu gizleyerek, saklayarak ona en büyük kötülüğü yapmış olursunuz. Benim naçizane fikrim ise șu yönde: bebegin babasını çocuğun kurum bakımına alınıp(sosyal hizmetlere başvuracak) evlat edindirilmesi için ikna etmeniz, çünkü sizin çocuğunuz var çok şükür ve evlat sevgisi yaşıyorsunuz, ancak sosyal hizmetlere evlat edinmek için başvuru yapan ve kendilerine sıra gelmesi için yıllarca bekleyen çok fazla aile var ve hepsi de yeterli kriterleri taşıdıkları için sırada bekliyorlar yani güvenilir insanlar😊