Smyrnaasimrani Ne güzel bir imkan geçti elinize, bir yetime bakmanın sevabını ömür billah kazanamayız belki de. Yetimlern gözlerindeki o mahsun bakış içimi parçalıyor. Benim ablam vefat etti ve ardından 3 çocuk bıraktı 😭 Nelerimi vermezdim ki bize versinler diye…
Eğer ki gerçektende bakmak istiyorsanız, şunu bildirmek isterim, islam’a göre evlatlık almak yoktur, Efendimiz s.a.v bu şekilde bildirmiştir. Yalnız himayenize alabilirsiniz ki tek fark çocuğun ailevi durumunu bilmesidir. Yani çocuk anlayacağı yaşta kendi anne ve babasını bilmeli, kardeşlerini bilmeli, aksi takdirde büyüdüğünde öğrenince büyük yıkıma sebep olabiliyor, ki bunu da çok yakın arkadaşım yaşadı.