Bizde 9 aylıkken yaptırdık ama değişik bir şekilde özel bir klinikte kanı aldırdık ama orda bir çok değere bakılmadığını söyledi doktorumuz çok ilgiliydi kanı klinikte aldık bizi devlete sevk etti 1 saat içinde alınan kanı devlet Hastanesi’ne götürüp diğer değerlerine baktırdık bebeği hastaneye sokmamış olduk iyi oldu