Merhaba anneler🤗
Bebeğim 9ay 9günlük ve kan tahlili yapıldığı söylenmişti fakat soyle bir durum var 8aylikken sağlık ocağına rutin kontrole gittiğimizde hemsiremiz 9aylikken kan tahlili var ama sen bilrsin son 1yilin en kötü virüsünü yasiyiruz çok çabuk bulaşan ve daha çabuk olduren cinsten deyince hala hastaneye götüren eşim🙄siz nasıl bir yol.izlediniz ,götürmeli miyim ne olursa olsun?(duyar kasacak analar uzaktan baksın lutfen çünkü bende her anne` gibi endiseliyim haliyle🤔😳tabikide yaptırmalıyız ne eksik ne değil ama insan korkuyor ya)bı ses verin goturmeliyim değil mi?