Ben götürdüm geçen ay evet hastaneler çok tehlikeli ama o kadar kalabalık yok mecbur sonuçta bebeğimizin sağlığı için gidiyoruz randevu alıp çocuk doktoruna götürdüm orda kan aldılar sonuçları da sağlık ocağındaki hemşireye gösterdim zaten o istemişti 🤗