Cns1903 Mom456 mesela kucagımda uyurkende hıc gıkını cıkarmaz işim falan olunca annemın Kucagına verır yüzünü kapatırım ki görmesin anında uyanır
Asenana Mom456 kokun gittiği için yapıyordur büyük ihtimalle vücuduna sabun sürme bi süre bakalım yapacak mı yine
Mom456 annekuzusuuuu yaa yaşayan varmış,çok hassaslar demek ki,ben de geceden beri çok üzülüyorum,niye böyle,düzeltemiyorm da
minibiranne Mom456 canım büyük ihtimal kokunu almadığı için yapıyordur 😌 duş jeli kullanma ve kıyafetlerine yumuşatıcı kullanma bide öyle dene 👌🏻
elmaliturtam Mom456 acaba kullandığınız sabun şampuan duş jeli kokusu rahatsız ediyor olabilir mi? Birde değiştirip deneseniz daha kokusuz bir ürün ile
Gunesay Mom456 emzirme döneminde herhangi bir losyon duş jeli hatta deodorant bile önerilmiyor. Bebeğiniz kokunuzu alamadığı için ağlıyor yüksek ihtimal
Mom456 Gunesay parfüm deodrant kullanmıyorum ama duş jeli,saç kremi kullanıyordum,dikkat edeyim artık
Mom727373 Mom456 belki şampuan, duş jeli gibi şeylerin kokusu kendi kokunuzu bastırdığı için bebek yabancılaşıyor olabilir.
Duyulurum Mom456 saçınız ıslak diye mi acaba. Koku demişler o da olabilir. Bu çocuklar o kadar ayrıntıya dikkat kesiliyorlar ki bazen anlamak mümkün olmuyor.
Mom456 Duyulurum saçımı kurutuyorum ,gerçekten çok hassaslar,her şeyi düşünmek lazım,çok üzüyor beni bu durum
Emirin_Annesi10 Mom456 aynen meselq birgün denemek için sadece ıslanıp çıkabilirsiniz şampuan sürmeden eğer sampuan vs dense bilirsiniz ıslak saçtansa ozaman yine garipser bence deneyin 😊