Merhaba hanımlar,4 buçuk aylık kızım var,ben ne zaman duşa girsem duştan sonra kucağıma aldığımda bağırarak ağlıyor ,ağlamaktan kıpkırmızı oluyor ,korkuyor gibi,eşim alınca sakinleşiyor,uyuyup uyanınca resetlenmiş gibi eskiye dönüyor,bu durum çok canımı sıkıyla,banyo yapmayı çok seven ben korkar oldum artık,çünkü çok sinirlerim bozuluyor,neyden olur ki böyle bir şey,2. ayımızda başladı, hala devam ediyor ,yaşayan var mı böyle bir şey merak ettim