1mom04 Hangi uygulamayı öneriyorsunuz bir de uygulamalar kimlik bilgileri istiyor ne kadar güvenilir sizce ben tereddütte kaldım
Yamacimm Senemmm11 offf ben eşimi zor ikna ettim 75 tl 75 tl yatırdım ikisine şuan 2 tl zarardayım 😂😂😂 umarım sabaha param sıfırlanmaz
Senemmm11 Yamacimm canim sanmıyorum sıfırlanacagini ya ben 30 tl zarardaydim hala 30 azalmamis hiç artmamista saatlerdir 30 tl zarardayim 25e iniyor bazen 40 oluyor ama hep bu civarlarda insallah sabaha artmış olarak görürüz ya kötüyü düşünme 😁🙄
Senemmm11 Zeynepela13 bende holo ve bttye 500er attim chz dusukken aldiysan kâr ettirir ama suanda yüksek yüksekten alma hiçbir zaman
Vanilya Senemmm11 chz den iyi kar ettim canım bende şans işte. Dün almıştım. Akşamüstü yükseldi sattım
bsrt Senemmm11 benimde 330 TL görünüyor şuanda 300 yaptirmistin😁😁 inşallah artar gece bakıyorum bazen kıza süt vermeye kalktığımda çok yukselmiyor yime
Vanilya bsrt Holo yu bir fenomen yatırıyorum falan demiş millet gitmiş basmış oraya. Tüyo aldığım kişi öyle dedi
tontisbebegim bsrt valla kandırdı bizi. Kâra geçmiştim aç gözlülük ya 6 nisanda yükselecek diye satmadım yarısı gitti😿
bsrt tontisbebegim Ya işte belli olmuyor ki şans işi birazda bende uzun vadeli beklerim duyordum ama yok 300 yatırdım 500 olsun cekicem😁