Vanilya Senemmm11 canım virgüllü bişeyler yatırdım eşimle dün böldük ama 400 e yakın kar ettim 4.31 den sattım
Senemmm11 Vanilya cok iyi bir günde 400 taş attın kolun mu yoruldu sanki 😂😂 Allah daha çok versin inşallah hepimize 🙏💕
Vanilya Senemmm11 Öyle ama ondan öyle oldu da. Beni diğerleri batırdı😂😂 Aslında eşim şöyle diyor. Sen zararını kapattın 😂Hayır ben kar ettim diyorum bende. Şaka falan dün arkadaşım cake al dedi bana birde chz önerim dedi. Ben cake almadım. Rvn ve ada aldım😂
Senemmm11 Vanilya maşallah inşallah kat kat fazlasını alırsın geriye 😊 bende işte btt holo tron almıştım oturdum çöküslerini izliyorum 😂😂😂
Senemmm11 Vanilya yok anam ya %21 arttı gösteriyor bakıyorum benim para daha yatırdığım paraya bile ulaşmamış
Senemmm11 Vanilya ha pardon ben chz aldın diye hatırladım bir anda. Tron da hareketlilik yok 280 lira zararım var satıp chz alsam yükselir mi diye düşünüyorum da bu fiyattan alınır mı yükselir mı onu merak ettim o yüzden sordum canim kaçtan almıştın diye
Saliha36 Bende eşimin iş yerinden söylemişler eşime kızıyordum sakın böyle bir şeye girme diye 2 gün önce merak edip bende 100 100 yatırdım ama zarardayim biraz yükseliyor hemen düşüyor haftasonu artacak diyola😊