bgmarik Asell2608 62.4 ile başladım önceleri her gün içtim 10 gün boyunca sonra 5 gün ara verdim.Bu şekilde 2-2.5 ay geçti.Bu sabah tartıldım 55.6 yım.Daha vermek istemediğim için dukan birasını bıraktım.
minikaa Blackcloud maden suyu dediğimiz bildiğimiz cam şişedeki soda mı activa nın maden suları vardı ondan mı 😊
Blackcloud minikaa Yok cam şişedekilerden canım, bildiğimiz maden suyu ben beypazarınınkini kullandım.😊
Blackcloud nursocum Ödem, şişlik vs varsa gidiyormuş canım, bebeğin küçük değilse ve kalp, tansiyon rahatsızlığın yoksa içebilirsin.
Pnnr Blackcloud Tansiyona maden suyundan dolayimi iyi gelmiyor , benim gebelikte tansiyon cikmisti hap kullaniyorum da merak ettim. Sodada tuz oladigundan mi
ebz09 Pinkmoms iste alamiyorum olmuyor bunu biliyorum ama😅 metabolizma yuzunden olmuyor. Ekstra biseyler kullanmaliyim
ebz09 Blackcloud hahahahahahaha 😂 @Splash-Splash-Love kiz bu beni lincliyo gel sende lincle bi yanim eksik
Blackcloud Splash-Splash-Love Off sorma ya şu reglim bitsede gerçek kilomu görsem artık başıma kara sancılar giriyor düşünmekten🤦🏻♀️
Morcivert061 FHKK dukan birası vücuttaki ödemi atmaya yarıyor. 1 hafta yapıp 1 hafta ara vermek gerekiyor. Onun yanında ekmek yoktu lessi yaptım 3 ana 3 ara öğün beslendim. Yediklerimi kısmadım sadece kızartma falan yerine fırında sağlıklı olarak yedim
Blackcloud dios_gokta Bunu 15 gün kullanıp, 5 gün ara veriyorsunuz, sonra bir 15 gün daha kullanıp 15 gün ara veriyosunuz. 15 gün sonunda tekrar başa sarıyorsunuz.
Vanilya Blackcloud Ya ben hiç diyet yapmıyorum sadece ara ara ekmek yemeyeyim diyorum ama hep ishalim iki aydır. Psikolojik mi anlamadım. Zayıfladım. Daha da zayılarsam zor işim
Blackcloud Vanilya Doktora görünseydin keşke canım, iki ay çok uzun bir süre ve vücudun susuz kalır öyle.