Betobe bence hiç takılmayın benim kızım 17 aylık yürüdü ben hiç ısrar etmedim. Koltukta sıralama vs yapıyordu sadece ona bile oldukça geç başladı yani 13 14 aylık falandı emeklediği zaman hatta. Ben koltuğa yaslanır şekilde ayaktayken önüne 2 adım mesafede kollarımı açtım bir gün bekliyordu belki o an hazır hissetti bilmiyorum ondan sonra yürümeye başladı yani. Yürüyor zamanı gelince ❣️