Betobe ZmrtKby ben yere oturunca geliyor zaten bi ayaktayken gel deyince gelmiyor yere oturup kollarımı açınca bi cesaretlenip geliyor 🙈
yigidonunanasii Betobe üstüne gitme korkuyorlar daha çok yapmıyorlar ben bıraktım öyle yürüdü akışına bırak kendisi adım atıcak sana bir bakmışsın yürüyor valla bak benimkide adım atmadı direk koştu yemin ederim kendini garantilemiş öyle yürüdü ahahah kim görse diyor bu çocuk boşuna beklememiş die😂
Betobe yigidonunanasii üstüne gitmiyorum ki kendisi istiyor illa yürümek 🙈hahaha inanmıyorum ya durmuş durmuş patlamış resmen 😆😆😆
sevgi88 Betobe hiiiç endişe etme benim kızım tam 18 aylıkken yürüdü bendw çok üzülürdüm sağdan soldan çok konuşurlardı oturup ağlardım. Her çocuk bir olmuyor yürümesine engel bir durum yoksa sabırla bekle derim
Betobe sevgi88 yo yo hiç üzülmüyorum valla niye üzüleyim ki hepsinin gelişimi farklı elbet birgun yürüyecek Allahın nasip. Ederse. Bizim sorunumuz kendisi çok yürümek isteyip hiç oturmayıp ama yinede yurumemesi inanır mısın hep ayakta hiç oturup da oynamıyor bile
Betobe 3MelekAnnesi3 hep öyle diye diye kac zaman geçti ki sorma 😂 şu anda bi yerlere tutunup anca öyle yürüyor tutunup kalkabiliyor. Parkede falan yürümüyor kayacak diye 😂
3MelekAnnesi3 Betobe akıllı bıdık ne bilirse oraları 😂zamane annelerin zamene cocukları zehir oluyor masallah 😊
Betobe GramPozitifBakteri annem beni yürütmese de kendimi yere atıp kafamı yerlere vursam🤦♀️🤣🤣 bide o var… Bitek ayaklarını değil kafasını da vuruyor yere kapanıyor 🤣
Betobe 3MelekAnnesi3 halının sınırları dışına çıkmıyoruz 🤣 çıkarsak da alel acele koltuğa yapışıyoruz 🤣🤣
miniiminee yigidonunanasii ya ben bebeğim de 14gün faln oldu adım atalı ama dengesiz halen yerden kalkamıyor ne kadar süre sonra kalkabildi sizin bebeğiniz
3MelekAnnesi3 Betobe ahahaha yerim onu tosbik yaaa 😊yürüyünce ilk zamanlar cok zor oluyor cok düşüyor kafasını cok vuruyo sadece ona cok üzülüyorum yaa 😔
GramPozitifBakteri Betobe Al işte 😃 sonra canı yanıyor daha çok ağlıyor 😃 bizimki bu ara yavaşça kendini yere bırakıyor aaağğğ düştüm diyip gerçekten düşmüş gibi ağlıyor,görsen numara demezsin gözümün içine baka baka yapıyor 😃 hayretler içerisnde izliyorum şovunu 😃
yigidonunanasii Betobe agahaha valla yapıyor koltuk tepelerinden zor indiriyorum desem hayır düşmüyorda ama benim yüreğim Ağzıma geliyor 😂😂
Betobe 3MelekAnnesi3 evet ya ama bide kendisi de vuruyor sinirlendiğinde kafasını yere🤦♀️🤣 bu akşam da TV sehpasiyla Oyuncak kutusunun arasına gerileme düşmüş kalkmıyor da garibim üzüldüm ama komiğime de gitti bi yandan🤣
Betobe GramPozitifBakteri ya siz nerden biliyorsunuz numara yapmayı ya🤣🤣 benimki de bi yeri acısın yada boğulsun su içerken falan gözümün içine içine bakar benden tepki bekler hele boguldugunda yalandan oksurur durur ona ilgi göstereyim diye 😁seninki kız mı canım 🤪🤪