Betobe Zorlama vakti geldiğinde paldır küldür yürüyor.15 aylıktı kızım yürüdüğünde.Öncesinde 2 ay kadar hep bana yürüttürdü kendini.Belimin ağrısına doğrulamıyordum artık.Ben yürütçem bi de başkası tutup yürütmücek.Bazen çok sevdiği şeyleri alıp yürümesine teşvik ediyorduk.Ama o zaman sıralıyordu,kendini bırakması için çok istediği şeyleri alıp geçiyordum karşısına.Genelde anahtar veya meyveye gelmeye çalışıyodu.Öyle derken bi baktım gidiyo 🙄 şimdi az otur diye yalvarıyorum 🥲