Betobe bizimde öyleydi surekli elinden tutup yürütmemizi istiyordu, yda kucağımıza alıp gezdirmemizi. Biraz yıpratıcı surec ama yurume arkadasi alin deneyin onunla yürüdükçe sever belki 😊 ama yakındır yürümesi bizim koltuktan diger koltuğa gidip gelmeye başladı sonra bi baktık yuruyor 😅