Tugce5540 ya benim yirmilik dişim icerde gömülü yani ucu çıktı bi parça sonra oyle kaldı sag taraftaki çıktı sadece altta. Hatta ben önceden tel taktırmistim o zaman yoktu meydan da dişlerim düzeldi teller çıktı yirmilik diş çıktı çıkarken de alttaki dislerimi tekrardan carpiklastirdi eski haline döndü tel takilmamis gibi 😒 bunu niye anlattım onuda bilmiyorum 🤣 asil soruma gelecek olursak benim bunu çektirmem lazım mi gömülü oldugu için cok agrir mi bide cektirmezsem ne olur siz niye çektirdiniz bu kadar 😂