2mom112 Tugce5540 abovv kaç tane 20lik diş oluyor bn 20 yaşındayım daha aldırmadım ağrısı felanda yok
naysem77 Tugce5540 iyi cesaret etmişsiniz benimde iki tane 20liğim var bir tanesi gömülü onu cerrah alır dediler diğerini de 2 yıl önce doğurdum tam 45 gün sürdü gömülü olanın mutlaka alınması lazım ama bende cesaret yok 👍
Durununannesi2703 Tugce5540 ağrısı sızısı yok ama 20lik diş ağıza sığmadığı için iç yanaklar hep paramparça oldu benim
Egesem2 Karabiber57 çok teşekkürler bugün gittim hekim de cerrshlık dedi çürüyen dişte çok köklüymüş 20liklerin de hepsini aldır dedi hepsi yarı gömülüymüş
elifhanimm AyPerisiVeGokPrensininAnnesi jsjsjs benim de şişti bir de ameliyat diyorlar çok korkuyorum ama ben de ertrliyorum
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi elifhanimm Antibiyotik kullandım geçti. Bende gitmedim. Pandemi sonrasına erteledim. 🙈