Gunesannesi Obirprensess aynı şeyler ilk doğduğunda da hep uyanırdı. Şimdi bir de bağırıyor bakmazsak🥺 gecede 2 kez uyanırdı bu atağa kadar ama 1 haftadır 10 kez kalkıyor gece🔥
uyumayankoala Obirprensess canım biz 4.ay atağı dediklerini hiç yaşamadık bile ama şimdi 5 ay 20 günlüğüz ve her gece saatbaşı kalkıyor. Ne güzel uykusu vardı halbuki neden diye düşünmekten deliriyorum
Annemmmm Obirprensess Bizde doğduğumuz dan beri öyleydik 1 yaş oldu öyle düzeldi Allah yardımcın olsun ne yaptıysam düzelmedi bnde pes ettim ve uykuyu çıkardım hayatım dan 1 yaş işte çok şükür iyi şimdi
Taze1mom Obirprensess bizimde öyleydi babynest ile sallamaya başladık yatağına onunla koyuyoruz hiç anlamıyor 9 aylık oldu hala aynısını yapıyoruz 😂
Obirprensess Taze1mom inanın çok yoruldum ama sağolsun etraftakilerden bir destek görmüyorum alalım desem sen ne işe yarıyon dicekler
Seyitmirac Obirprensess aynı durumu bende yaşıyorum emziriyorum uyuyor beşiğe koyuyorum ağlamaya başlıyor geri sar baştan uyku Felan kalmıyor
Mom042 Obirprensess sallamyi unuttur . Kararli davran ve sallama inanki sen indan inat davranirsan bi sekilde haloluyo
Busracim Obirprensess alışır ilk zamanlar sabredip beşiğine alıştırmazsanız sonrasında daha çok sorun yaşarsınız birlikte yatmanın çok güzel tarafları olduğu gibi zorlukları da var tercih sizin ama alışkanlıklar ilk 9 ayda oturuyor ona göre bir yol belirlerseniz saha mutlu olursunuz :)