Obirprensess Valla üzgünüm ama oğlum da 10 aylık olana kadar hep aynıydı delirmek üzereydim artık yeni yeni düzeldi uykuları ki oda 3 4 kere kalkar hala sabah da 6 dedimmi dikilir ayağa. Ben tek çare yanımıza yatırıyodum, eşim sürekli yatır buraya diye diye benim de kolayıma geldi emzirmek filan. Şuan çok uykum varsa yine uyandığında yanıma alıyorum ama bize yer kalmıyo yarı felç uyanıyoruz eşimle 😅