Obirprensess 4 buçuk aylık kızım var hep sallanmak istiyor gece saat başı kalkıyor ben beşiğe koyuyorum tam uyudu yatayım diyorum başlıyo ağlamaya sonra sar başa artık gücüm kalmadı napayım ben ya
ilosasell Obirprensess 4. Ay atağı muhtemelen dibine kadar da yaşıyorsunuz 🙈 galiba sabırdan başka çözüm yok
ahkalbimm Obirprensess bebekler nasıl uykuya daldılarsa uykuları hafiflediğinde tekrar öyle dalmak ister ben 3 ayına kadar salladım gece elim beşikteydi sürekli sallanmak istiyordu baktım öyle olmayacak yanına piş piş açtım başladım beklemeye bir saati buluyordu uyuması öyle öyle alıştı kendisi uykuya daldığı için daha çok uyuyor şimdi yanına da Bi uyku arkadaşı koyun şu an uyansa bile onunla konuşuyor sarılıp tekrar uyuyor
Obirprensess ilosasell atak bitmeden ben biticem bu gidişle sinirlerime hakim olamıyorum artık kendimi tırmalamaya başladım bağırmamak için
Demirac19 Obirprensess evet alışır bende yanımda yatırdım hep sonra kendi yatağına alıştırdım, yoksa bu şekilde dayanılmaz bir hal alıyor ikimiz uykusuz kalıyoruz
Sevim_keles Obirprensess a Obirprensess alışmaz alışsada cabuk bırakır ben yanımda yatırdım düzelende sonra beşiğine koydum belki kendini güvende hisetmiyordur
Busracim Obirprensess alışır ilk zamanlar sabredip beşiğine alıştırmazsanız sonrasında daha çok sorun yaşarsınız birlikte yatmanın çok güzel tarafları olduğu gibi zorlukları da var tercih sizin ama alışkanlıklar ilk 9 ayda oturuyor ona göre bir yol belirlerseniz saha mutlu olursunuz :)
beyazgelincik Bana da imdat 2 buçuk yaşında kızım gündüz asla uyumaz sabah 9 da kalkıp gece 12 ya da birde uyur gece boyu en az üç defa uyanıp süt su ister normal mi bu yaa lütfen biri bana bunu aciklasin böyle olan var mı???
mavilimorcicek41 Obirprensess 5 ay 26 günlüğüz her gece 2 saatte bir uyanıyo aç değil eminim biz de bi düzen oturtamadık
Berenimo Obirprensess Ahh o uykusuzluk. Ve beraberinde getirdiği tahammülsüzlük ve sinir. Hem de tahammüle en ihtiyaç duyulan zamanda :) Bir aile büyüğünden destek alsanız. Yeter ki uyusun da yanımda uyusun demeyin. Hiç alıştırmayın. Sonrasında o süreci yönetmek daha zor olur.
Obirprensess Berenimo şuan herşeyi deniyorum yanımda yatırdım yine yok ayağımda salladım yok noldu bu çocuğa anlamıyorum ya 3 gecedir böyle atak desem son haftasındayız o süreci geçirdik hep böyle kalıcak diye korkuyorum ciddiyim 10 kereden fazla kalktı sanki yeni doğduğu haftaya geri döndük
Gunesannesi Obirprensess aynı şeyler ilk doğduğunda da hep uyanırdı. Şimdi bir de bağırıyor bakmazsak🥺 gecede 2 kez uyanırdı bu atağa kadar ama 1 haftadır 10 kez kalkıyor gece🔥