EgeBeyinAnnesi Ayyuce101 başvuru yapmadan alınan para emzirme parası. Onu da hastaneler yapıyor sistemden başvuruyu.
minikkusssss Ayyuce101 süt parası postaneye başvuru yapmadan yatıyor diğer dogum yardımı parası 300 TL ben internetten dilekçeyi cıkarttım postaneyle kargo yaptım gitmedim ve Bi ay sonra yattı
2kezanneoldu Ayyuce101 doğum parasını ptt den alcaksiniz bide 230 lira süt parası var ayrı onuda alın
Ayyuce101 2kezanneoldu doğum parası yatırılmadığı için öyle kaldı tekrar dan başvuru yapmam gerekir bebeğim küçük daha bide bu hastalık var nasıl yapacağım bilemedim bakkalım hayırlısı
mltmkrkl Ayyuce101 canım o doğum parası degil dogum yardımı aile ve sosyal politikalar bakanlığına başvuru yaptık biz henüz yatmadı e devlet kontrol ediyorum
ikizlerinannesi2985 Ayyuce101 benim kendi hastanem başvuru yapmıştı. Ama onlar başvurmadıysa sizin sosyal hizmetlere gidip başvuru yapmanız gerekiyor
Ayyuce101 Ben o paranın hayalini kurdum kızıma bebek arabası alacaktım bu hafta uygun fiyatıyla BİM’e gelecek ti hayalim suya battı neyseki herşeyde var bir hayır ☺️ bu arada yorum yapan güzel anneler Allah hepiniz den razı olsun ☺️
Miyonunannesi Ayyuce101 canım eşimde bi yere gidip basvuru yapmıstı kaymakamlık degildi netten bi bak istersen aile calısma bakanlıgı mı bişeydi ilcmizdeki beledıye binasına gitmişti
Cicekimftm Ayyuce101 ben pttden başvuru yaptım. Kırtasiye gittim. Orda doğum parası başvuru formu var onu cikarttirdim. Doldurdum. Pttye gittim verilen adrese aps ile yolladım. 3 hafta içinde hesabıma yatti
Aselipekveannesi Ayyuce101 aile sosyal politikalar bakanligina kayit oluyorsunuz yani form dolduruyorsunuz 45 gun icinde msj geliyor emzirme parasida sgkdan oda pttye yatiyor kim sgkli ise