zeyzey77 Cheddar Artık başvuru yapmaya gerek yok. Bize dediler otomatik başvuru oluyor artık. Hiç başvuru yapmadım edevletten bakıyorum kendi kendine çıktı bu sefer. İlkte başvuru yapmıştım şimdi başvuru aşamasında diyor hiç başvuru yapmaya gitmedim ben