Deletedmom115 Tuba Ben yanlış anladım o zaman hani derler süt korur vs sonra bi bakıyor hamile ona nazaran söyledim ☺
Smhaylsz Tuba kızım bugün dördüncü ayına girdi hala olmadım açıkçası olmak istiyorum ya artık ona göre davranırım diye düşünüyorum 🙄
Tuba Smhaylsz bende olmak istemiyorum hic ama cantamda bez gezdirip duruyorum her an tetikte olmak amacli🙈
Aybuke_ Tuba ayni gun dogum yapmisiz😍 benim iki gun once lohusaligum btmisti bi kac gundur adet agrsi gbi karnm agryodu dunden beri cok az pembe akintm var aceba adetmi olucm diyorum bnde
Aybuke_ Tuba 4.750 gr 51 cm kiz bebek canm hastaneden ciktiktan sonra ertesi gun hastaneye yatti malesef akciger enfeksiyonu kapmis ve 3. Gun tartildiginda 4.095 gr cikti resmen 3 gunde 600 gr verdi kizim 😔
Mom06 Tuba 40ım çıktı kanama bitmişti çoktan 7 8 g0n sonra ilişkiden sonra koyu renk 3 4 damla tekrar başladı o kanama kesilmeden adet olmaya basladım
Pembelokumum Tuba emzirince geç geliyor diye birşey olduğunu düşünmüyorum ben de emziriyorum ama 3.ayda adet oldum 4.ayda da gününde oldum. malesef oldum yani keşke hemen olmasaydı 😬
Tuba Pembelokumum bünyeden bünyeye degisiyor ama bol bol emziren annelerde gec gelebilme olasiligi daha yüksekmis benim oglumunda masallahi var gündüzleri 1-2 saatte bir emziriyorum geceleri ise 2-3 saatte bir