Tuba 5,5 aylıktı bebeğim ilk olduğumda. genelde emzirme sıklığı azalınca adet olabiliyorsun canım. bu yüzden ek gıdaya geçişle beraber 6. aydan sonra olma ihtimali artıyor eskisi gibi sık emzirmezsen. tabii 40 ı çıkıp olanda çok varmış ama bence bünyeye göre deişiyor. doktorum emzirdiğim sürece 1 yıl bile olmayabileceğimi söylemişti