eminemre99 valla hala ek gıdaya geçemedik😅 emiyor bir dönem mama kullandık istemedi sonra ne emzik en biberon asla kabul etmedi. Tadımları yapamadı asla ağzını açmadı. Karadut kara mürver keçiboynuzu özü herşeyi denedim ama asla iştahı açılmadı. Şu an 10 kilo ve aylardır bu kiloda ama doktorumuz beni rahatlatıyor. Sadece yoğurtlu şehriye çorbası yiyor onu da canı isterse ve tek sevdiği meyve çilek. Herşeyi veriyorum bizim için yaptığım ama asla yutmuyor ağzına koymuyor. Çorbasına ilikli kemik suyu katıyorum. Tavuk et bu yaşına geldi yemiyor. Herşeyi denedim gecelerce ağladım bu çocuk böyle nasıl büyüyecek diye ama büyüyor bir şekilde aklı kesince yer inşallah 😅