Asbekel Kızım 16 ay 2 günlük üç gündür yürüyor 🧿🥰🥰 çok bekledim yürümesini gecikti diye çok kafama taktım çok mutluyum sevincimi sizinle paylaşmak istedim 🥰 Rabbim evlatlarınızın hepsine sağlık sıhhat versin ayaklarına taş değmesin inşallah ❤️
iki_prens_annesi_ Asbekel hayırlı olsun benim oglum da 12 ay 3 gunluk henuz yurumuyor ama ben tutunup kalkmamasini cok kafama takiyorum elimden tutup yuruyor koltuk kenarlarinda isterse siraliyor 4 5 saniye desteksiz duruyor ama bi tek tutunup kalkmai yok emeklemedi bu arada sizinki nasil yurumeye basladi yaptiginiz ozel bisey var mi
Asbekel eminemre99 teşekkür ederim sevincimden ağlıyorum inanın. Bu çocuk niye yürümedi diye diye psikolojimi bozdular 🤦♀️ binlerce kez şükürler olsun 🥰
eminemre99 Asbekel evet canım ya bizlerde öyleyiz biz 8 aylık olduk doğru düzgün bir şey yemiyor ağzını acmiyir 😚 ağzını acsa yutmuyor 😃 hemen oluversin diyoruz galiba 😃 Allah’ım sağlık versin ilerleyen zamanlarda bizlere inşallah
Asbekel iki_prens_annesi_ benim kızım 13 aylıktı neredeyse emekledi. Vallahi her yolu denedim hangisi etkili oldu bilmiyorum😅 ama gerçekten zamanı varmış bu işin sürekli oyuncağı gösterip gel al annem diyordum oturup emekleyerek geliyordu. Üç gün önce baktım yürüdü bir anda cesaretini topladı demek ki bilmiyorum anlamıyorum. Ama bir arkadaşın oğlu yürüyordu koşuyordu ama kendi tutup ayağa kalkamıyorum. Annesi tutup kaldırıyorsun. Üç beş ay sonra da ayağa kalkmayı öğrendi
ant331 iki_prens_annesi_ bence kafana takma. Benim kızım 9.ayda sürünmeye başladı. Otururken ben oturuyordum kendi oturmazdı. Ona kafayı taktım sonra baktım kendi kendine oturuyor. 9.ayda sürünmeye başladı ve kanepe kenarlarında tutuyor sıralıyordu. 10. Ayda 3 4 adım yürümeye başladı. O zamandan beri yürüyor şuan 13 aylığız. Yaşımız girdiğinde koşuyorduk 😀. Kafana çok takınca olmuyor onlar zamanı gelince yapıyorlar. Emeklemeyi yürümeyi öğrendikten sonra yaptı 😅
Asbekel Laylaylaylaylom Allah razı olsun 🥰aynen kimse üzmesin kendini ben çok yıprattım kendimi malesef😒
elmaliturtam Asbekel boşuna kendinizi üzmüşsünüz hazır hissettiğinde yürümüş işte annesi. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin
iki_prens_annesi_ Asbekel aaa oyle mi galiba bizimki de oyle olcak tekrar gozunuz aydin darisi basimiza
Asbekel eminemre99 aminnn 🥰 valla biz 16 aylığız hala yemiyor ben o yüzden de çok yıprattım kendimi ama artık saldım 😅 canları isteyince yerler inşallah 😅
eminemre99 Asbekel nasıl geçti peki ek gıda süreci nasıl yedi ne yedi genellikle çorba olrak neler yaotin şimdi neler yiyor ne seviyir kahvaltı olsun yemek olsun sen emziriyor musun ma falan kullaniyir musun biraz fazla soru oldu kusira bakma 😃😃😃😃