Betobe Asbekel gözünüz aydın benim oğlum da 13 aylık yürüsün diye can atıyoruz çünkü sürekli yurutmemizi istiyor 🤷♀️
Asbekel Betobe evet o süreçte sürekli tut gezelim diyorlar. Tez zamanda hayırlısıyla yürüsün delikanlı inşallah 🥰
Gldnmrt Merhaba benm kızmda 13 aylık olmak üzere koltk kenarlarndan sandalyeden duvardn kendi tutp ayaga kalkıyo ve tutark geziyo ama desteksz ayakta durmaya yürümeye cesaret edemyo acaba doktora götrmm gerekmi
Asbekel Gldnmrt 18 aya kadar normal diyor sabredin diyorlar. Dediğiniz gibi cesaret edemiyor o cesaret de zamanla geliyor bence gerek yok doktora zaten tutunup yürüyormuş maşallah 🥰
Eymensmomm Asbekel benim oğlumda 12 buçuk aylık tutup kalkar bazen taytay duruyor yürüteniyle yürüyor ama henüz kendi kendine yürümüyor bekliyoruz her anları ayrı kıymetli
Asbekel Eymensmomm evet Allah sağlık sıhhat versin her anı ayrı güzel 🥰🥰 koşup oynadığını da görürüz inşallah evlatlarımızın 🥰
BalDoruk Asbekel canim nasil yuruttun benimkide adim atiyor 5 6 adim ama sonra poposunun ustune oturuyor korkuyor. 16 aylik
Asbekel BalDoruk özel bişey yapmadım cesaret edemiyordu benve sevdiği oyuncağı gösteriyordum sürekli gel al diye bir baktım geliyor 😅 annem Allah yürü kulum diyecek vakti var diyordu vakti geldi demek diye düşündüm 😅 sizinde yakındır sanki inşallah