Rdk 1 aylıkken oğlumu sünnet ettirdik bizde hiç şişlik olmadı ama hiç,hemen tekrar götürün hiç normal görünmüyor,antibiyotik mi kullanıyorsunuz ben mi yanlış anladım,biz yalnızca terramicine kullandık,bu arada bebeğiniz huzursuz mu,inanılmaz üzüldüm fotoğrafı görünce,çok geçmiş olsun