Kızlar çarşamba günü sünnet oldu git gide dahada şişiyor doktor normal dedi ama gösterdiğim herkes anormallik var bizim böyle olmadı diyor sizce normalmi devlet hastanesi normal değil yapan doktora gösterin dedi şuanda doktor yok zaten hastnede umarım resmi yükleyebilmişimdir