Rdk ya bişey yapamam ne demek ya. Deliyorum bunları duyunca. Ya ben kendi doktoruma ulaşana kadar allerjik reyaksıyon dedikleri şey zarar verirse ne olacak. Bizim sünnetçimizde inanılmaz geniş bir doktordu. Okuyunca böyle şeyleri tekrar yaşıyorum. Bana kalırsa siz bu gece o adamı hastaneye çağırın. Ben en sonunda gelmek zorundasınız demiştim. Biz geliyoruz siz de çıkın diyin. Canı yanmasın daha fazla. Sizin ne kadar canınız yanıyor ben anlıyorum şuan. Bir de unutmazsanız lütfen yazın buraya nasıl olduğunuzu..