Azsekerlikahve canım bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama benim oğlum 13 aylık. Nerden baksan bi 5 aydır gündüzleri prima günlük rahatlık, geceleri de aktif bebek kullanıyorum. Sana tavsiyem günlük rahatlık bezini mutlaka dene. Resmen yok gibi çok ince 6 saat kuruluk diyor ama ben aktif bebek bittiğinde gece de taktım bir kaçkere öyle az falan da yapmamış yani baya dolmuş tüm gece ama hiç sızıntı olmamış. Ben çok memnunum 🤭