Tuba Azsekerlikahve Ürün/hizmet değerlendirme etiketimiz kullandığınız ürünlerin veya aldığınız hizmetler ile ilgili deneyimlerinizi paylaşmanız için var🥰
Kelebekkk34 Mbm2324 merhabalar 8.5 kilo 3 numara rahat ediyormu küçük gelmiyor mu🙄benimki 8 kilo 4 numara kullanıyorum o bile ufak gelmeye başladı bu ay
nursocum Azsekerlikahve aşırı rahat 5. Aydan beri onu kullanıyorum çünkü asla izin vermiyor bağlamama
Katarsis Azsekerlikahve sleppy kullandım memnunumdum sonra bıktım çünkü cok sızıntı yaptı iz yaptı ardından molfix o da sizdirmadi lakin obda poposunda kızarıklık yaptı hiç geçmedi her zamanki gibi temizliyordum halbuki ardından prima 😆
Ocak2021 Azsekerlikahve ilk basta sleepy kullanıyordum çok iz yaptığı için primaya geçtik . Çok memnun kaldım
Kereminannesiii Azsekerlikahve oğluma Prima premıum çare kullanıyorum denemek için Prima aktif aldım pişik yaptı maalesef