Azsekerlikahve Kızlar bu bezi kullanıp memnun kalmayan varmı? Migrosta indirimde ve bende bezi değiştirecektim bu bezi tavsiye eder misiniz?
Dmt-01 Azsekerlikahve valla ben prima dışında bi bezden memnun kalmadım hep prima kullanıyorum valla 7.aya kadar prima premium care kullandım sonra aktif bebek kullanmaya başladım gayet memnunum alırkende hep iki üç aylık stoklarım yani
Eise Azsekerlikahve ben premium çare den buna geçtim çok memnunum aktif ile devam edeceğim hiçbir fark yok
zeyzey77 Azsekerlikahve Prima aktif Bebek kızımda pişik yapmıştı. Her bez her bebeğe olmuyor. Bence ilk önce küçük bir paket alıp deneme yap
Azsekerlikahve Dmt-01 Ay bende alıyım o zmn. Çoğu kişi memnun aslında ama aktif bebe nasıl bilmiyorum
zeyzey77 Azsekerlikahve Bende öyle aldım indirim var diye ama pişik yapmıştı ya da al eğer pişik yaparsa geri iade edersin
Mbm2324 Azsekerlikahve Bende ilk 6 ay premium care kullandım sonra aktif bebeğe geçtim ama size tavsiyem internetten bez almayın ya e bebek yada migrostan alın ve üretim tarihlerine bakarsanız çok iyi olur çünkü üretim tarihi eski olan bezler yeniler gibi değil 🤗
Azsekerlikahve Mbm2324 migrosta zaten indirim. Bakarak alacaktım. Bez numarası 9aylık kaç numara olur
Pares Azsekerlikahve 5 büyük olur canım 4+ nın bile boyutu bayağı büyük bebeğinin kilosunu bilmiyorum ama yine de sen bilirsin
Mbm2324 Azsekerlikahve bide siz be kullanıyorsunuz kullandığınızla değişimli olarak geçiş yapın yavaştan alışsın riske atmamış olursunuz