Bebegimm1 tontisbebegim acemilik işte ama şuan avını gözekleyen kurt gibi takip ediyorum 18 dussun hemen alicam 😂
tontisbebegim Purple13 Inşallah ya. İnanır mısın aldığım andan itibaren düşmeyen holo düşmeye başladı 🙄 bende mi uğursuzluk var anlamadım
Purposeless Bebegimm1 alış emri verebilirsiniz gece düşerse otomatik alsın ama nasıl diye sormayın bilmiyorum ama oluyor yani eniştem öyle yapıyor
Purple13 tontisbebegim ilk başlarda çok oluyor böyle. Önce takip edin denemelik oynayın anlamak için alışmak için.elbette yorum alın ama kendiniz karar verin terste kalma durumumuz çok fazla. Her coini oynamayın piyasadan silinecek bir sürü coinde var.
Purposeless Caglarass ben 18 de alıcam ama yatırım tavsiyesi değildir.18 den aşağı düşeceğini sanmıyorum artık