tontisbebegim giden trene binilmez. Büyük ihtimal yüksekten aldınız. Hacminide bilmiyorum holoyu hiç takip etmedim. Ama sabır işi kripto paralar aldığım coin 1 ay hiç kazandırmadı çıltırtdı yani ama em sonunda güldürdü. Alacağınız coini ilk 1 hafta takip edin. Mantık şu olsun her şey gibi düşükken alıp yüksekten satmak. Her düşük coinde alınmaz tabi. Holoyu bende duydum ama bilmediğimden girmedim