tontisbebegim Kızlar bugün postta holo uçacak holo zirve yapacak yorumladı gördüm. Btt içinde tabi. Girdim holoyla btt ye. Şu an 200 tl zarardayım. O zirve yapacak diyenler nerdeler sopayla kovalıcam az kaldi🤣🤣 Siz aldınız mı bugün holo.ve btt 🙈
Purple13 tontisbebegim ay kimsenin dediği ile aman ha. Çok korkarım öyle 🤭😂 yatırım tavsiyesi ile olmaz sonra senin yüzünden muhabbetleri😒😂
Purposeless tontisbebegim Ben demedim bu gün kimseye bişe 😂😂 Yanlız bekleyin satmayın yükselecek ilk girdiğim hafta 500 liradan 307 lira düşmüştü 3 hafta doğru düzgün yükselmedi şimdi 4668 liraya kadar çıktı param sadece sabredin sürekli yükselmez zaten ara sıra duraklıycaktır 😊
mozaik Purposeless istediğiniz miktarı çekebiliyor musunuz hemen ? Limit oluyormuş çekilmiyor diye duydum. Bir de hangisini kullaniyorsunuz ?
Ballokumu Purposeless düşüş daimi mi olur acaba kısa vadede çok merak ediyorum. Sabaha yerlerde uyanmamak bari
tontisbebegim Minikuzu eşim nasıl sinir oluyor para kazanınca yatırım yapınca 🙄 yediremiyor heralde haspam😒
Purposeless mozaik paribu kullanıyorum sistem kitlenmediği müddetçe istediğiniz vakit çekebilirsiniz istediğiniz kadar zaten satarken belirtiyorsunuz şu kadar holo diye. Ben al sat yapmıyorum öylesine takılıyorum hedef belirledim ondan sonra çıkıcam 😀
Purposeless Ballokumu Ben açıkçası çok düşüceğinide sanmıyorum.Ama tabi bilmiyorum her an herşeyde olabilr ben bekliyeceğimher halükarda daha önce yaşadım çünkü böyle bi dönemi
Purple13 tontisbebegim giden trene binilmez. Büyük ihtimal yüksekten aldınız. Hacminide bilmiyorum holoyu hiç takip etmedim. Ama sabır işi kripto paralar aldığım coin 1 ay hiç kazandırmadı çıltırtdı yani ama em sonunda güldürdü. Alacağınız coini ilk 1 hafta takip edin. Mantık şu olsun her şey gibi düşükken alıp yüksekten satmak. Her düşük coinde alınmaz tabi. Holoyu bende duydum ama bilmediğimden girmedim
Ballokumu Purposeless ben düşükten aldım sorun değil de arkadaşa da sen de al dedim 0,20den aldı kızı batırdım 😂